wtorek, października 26, 2004

różności panie...nuda heh

Wracając do moich wczorajszych wylewek wątrobianych, to znów chyba okazuje się, że jestem specjalistą od stwarzania sobie problemów. Osiągnęłam w tym już mistrzostwo najwyższej próby, więc może pora pomyśleć o przejściu na zawodowstwo... Żeby jeszcze płacili hehe

Niedługo chyba pokuszę się o stworzenie listy specjalności, w których osiągnęłam mistrzostwo świata - profil psychologiczny, jaki powstanie przy użyciu tej metody pozwoli mi być może na wysnucie choć jednego konstruktywnego wniosku buehehehehe

Poznałam dzisiaj gościa (sam się przypałętał, ja obcych nie zaczepiam, w dodatku wytrwale przebrnął przez automat heh), który uprawia Tai-Chi, LD i fascynuje się OBE. tak tak od razu przypisy...

LD - Lucid Dreaming czyli świadome śnienie
OBE - Out of the Body Expirences


Ciekawy kontakt ;) wiecej moze troszke pozniej, bo nadal sobie rozmawiamy ;)

Szkoda tylko, ze jak się dowiedział, że jestem mężatką to skończył temat taoizmu a przeszedł do własnych mądrości na temat związków ech, te chłopy, a tak miło się gawędziło...

Pora na próbkę chyba:
14:53:53 J..z
ja na przyklad - w ogóle nie rozmawiam z kobietami w związkach czy też mężatkami (teraz na GG odezwalem sie pierwszy raz od pol roku conajmniej )
14:54:01 J...z
i tez zaraz koncze
14:54:23 ignorant44
to tez metoda
14:54:34 J...z
tzn?
14:55:09 ignorant44
w ogóle nie rozmawiam z kobietami w związkach czy też mężatkami - no tak sa zdecydownie mniej interesujace
14:55:14 ignorant44
metoda doboru
14:55:55 J...z
najzwyczajniej na swiecie nie chce niczego psuc zwazywszy, ze nie wierze w powszechnie rozumiana milosc i potrafie przekonac do swojego zdania (przecietnie zajmuje to pol roku - czasami mniej
14:56:10 J...z
a zdecydowanie wtedy komplikuje takie malzenstwa
14:57:35 ignorant44
masz bardzo wysokie mniemanie o sobie z tego wynika najwyrazniej a przeciez sam napisales ze zawsze mozna spotkac kogos lepszego, to przeciez taki maz moze byc wlasnie tym kims lepszym... czy to ma oznaczac altruistyczno/empatyczne podejscie do cudzych zwiazkow ??
15:01:05 J...z
nie mowie, ze lepszego ode_mnie i nie mowie, ze przekonac "DO SIEBIE" tylko to faktu, ze milosc i zakochanie sa stanem zludzeniowym ...
15:01:43 J...z
e - to bylo jasno napisane .. a tak zle zrozumialas juz drugi raz dzisiaj
15:02:12 ignorant44
bo ja po prostu jestem niezbyt blyskotliwa od dziecka najwyrazniej :)
15:02:34 J...z
;)
15:03:06 ignorant44
uwazam- zreszta chyba nie tylko ja- ze przekonywanie do wlasnego zdania jest niejako tozsame z przekonywaniem do siebie i tyle
dlatego zrozumialam to tak a nie inaczej
15:03:26 J...z
e - probujesz sie teraz tlumaczyc tylko
15:03:43 J...z
to juz wole pierwsze obrócenie w żart
15:04:01 ignorant44
ja nie zartowalam :)


no i tak dalej... Chyba pora zbierać się do życia offline :)

0 komentarze: